Tá. Como eu disse, muito "sujo", e tem muitos pixels desnecessários. Você disse que fez assim para diferenciar do Marty, mas... não diferencie para o pior, entende?
Okay. As I said before, it's too dirty, and there are many unecessary pixels. You said that you made the sprites this way to differentiate from Marty's, but... Don't worsen it, right?
PS: Wow, Ultimecia, you can speak Portuguese too! That's very nice!
03-08-2009, 08:33 AM (This post was last modified: 03-08-2009, 08:34 AM by JosephSeraph.)
Lol! now THREE speak portuguese! (and very good three)
Hmm. i will try to change less messy.... but the details in his clothing..... T.T
Lol, agora 3 falam português! (3 dos bons)
Hmm. Vou tentar deixar ele menos sujo... mas os detalhes na roupa dele........ T.T
Vocês são de portugal, brasil ou angola?
i´ve finished him. no more poses needed. So, somebody willing to show me NIM ONE FRAME, because i don´t want to be a burden, how to make him more clean? TKS in GBAdvanced.
Sim, tmbm sou brasileira, e tem + um tmbm daqui do BR.
Eu acho q o cabelo dele poderia ser + tons de prata do q avermelhado, ou um loiro quase branco (q nem o portrait dele como Alucard no Dawn of Sorrow), ou vc quer um número máximo de cores?
(Yeah, I'm Brazilian too, and there is yet another Brazilian around
I think his hair could be more silver than reddish, or a very light blond (like his portrait as Alucard at Dawn of Sorrow), or you're aiming to have a maximum color count?)
I am working on his muugshot ;3
i like him so much... how can i make him better?
i am frustrated, i want to make him less messy without removinh details '_'
Wow! I had a chat in english with a brazilian XD, i had to talk in port (Had chat with Gorsal on Lemony Topic)
Cool Alucard, strange, but counts...
____
Tá até bacana... Meio estranho, mas tá valendo (Sou brasileiro também...)
Quando vc uppou a mug, o resto dos sprites foram pro saco. Tenta usar algum site como o imageshack.us ou o photobucket.com .
Vc pode pegar os sprites do Symphony of the Night como base pra cabelo e cores.
E esta história de chutar gatinhos é pq um kra entendeu errado (um filhote gato morreu e ele achou q eu QUERIA q o gato morresse, enquanto eu apenas comentei q se os donos não ficam atentos (como foi o caso) um filhote pode se ferir gravemente ou até morrer) e resolveu me dar um rep negativo por achar q eu "sou uma má pessoa". Joinha pra ele.
----
When you upped the mug, the rest of the sheet are gone. Try to use a site like imageshack.us or photobucket.com .
You can check the Symphony of the Night sprites as base to check the hair and colors.